God morgon

Vakna nyss
Lite småbråk och sånt men det är väl okej, konstigt att jag aldrig vänjer mig?
Vi ska få lite besök, fira lite minijul o grejor, vet inte så mycket.
Sen drar jag ner till matsalen där alla grannar ska ha lite lekar och mys och hemmabio så hoppas det blir soft.

Igår mådde jag inte bra. hela dagen kände jag mig typ nervös och osäker fast vet inte varför. Försökte spy men gick inte, dock när jag skulle sova kom det tillbaka rätt starkt så då gick det.
Jag har aldrig haft problem med att spy. Visst, det är rätt vidrigt men så fort jag mår illa föredrar jag alltid att spy och sen må bra direkt efter.
När jag tänker efter tror jag fan att jag spyr någon gång varje/varannan månad.
God jul på er hahahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0