h o u s e

Hej, godmorgon, god jul.
Vakna för ett litet tag sen.
Tycker verkligen inte det är något speciellt med julafton längre. Jag minns när man var liten, man kunde inte somna och sen morgonen därpå när man vaknade var man ju förjävla lycklig hehe.
Jag tycker det är mysigt med julen, fint sällskap osv men det är väl inget jag direkt ser fram emot en månad innan eller så.

ska börja packa snart så drar jag till farmor senare.
Det är sjukt mycket snö här i förorten ;) har inte varit ute men ser på alla granar att det ser rätt mäktigt ut haha.
Fick en jättefin läderjacka nyss btw, fett förvånad blev jag minsann.
Ni får ha en jättefin jul allesammans, ett fint nyår (ni kommer dock höra från mig innan dess). GOOD JUL
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0