i egna händer

Tjo igeen
(tjo?)
Vet ni vad?
Har varit sugen på knäck i en vecka nu, cirkus. Inte fått tag i någon tillgänglig granne som vill ställa upp så, då tänkte jag så här.
Fan jag kan ju ba koka ihop lite skit själv?
Nu blire någon fudge grej, har aldrig känt mig tjockare och varit så nöjd hahahah självklart bullshit.
 
Hörs senare eller imon
puss <3 hahah orkar inte att jag ba använder cam, känns ju något 2009-10 men JAG ORKAR INTE sitta ióch redigera fula jätteproffsiga bilder på mig själv och mina underbara vänner. så haha det får bli så här.
 
    får se hur länge det tar tills syskonen rasar in och frågar om de får smaka. Räknar till 10

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0