I samma bil frågetecken

Kom hem för 1 minut sen.
Har precis tagit på mig mina skööna byxor och hällt upp en tallrik med godaste salladen.
Seriöst.. När jag tänker efter. Denna veckan, (och förra iofs) har jag ju fan varit riktigt nyttig och god och bra.
Det jag ätit till middag/lunch idag är ju ba lite ägg och massa sallad . Känns bra vaa.

Tänkte simma denna veckan men var så rädd för att bli sjuk inför dansföreställningen så har bangat det.
Förestellningen är på söndag. Vi ska vara där kl 9 sen är det fyra shower så tror man drar därifrån runt 5-6. Kommer vara heelt död!

Nu ska jag bädda ner mig med min tallrik i högsta hugg och leta upp nåt att kolla på.
Känns som jag rotat ut det mesta med tanke på att många säsonger är slut också. Men det finns alltid nåt? Jaaddåå
Ha en fin kväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0