jag hitta allt man inte hitta på gougel

Sitter i sängen och försöker plugga lite engelska inför provet imorgon men måste ju erkänna att det är för jävvlla tråkigt!
Aja, ska försöka snappa upp lite mer, klockan är ju inte ens nio så det är lugnt.
Shit när jag är hemma så är jag en sån internet-tönt.
Kollar allt som finns att kolla på olika play-kanaler haha orkar inte.
Känns som man lär sig en hel del dock men fan, känns inte helt rätt att ha sett allting på svt osv hahahah...

 

Okeej jag överdriver en aning, faast när man kan allt om vad man åt på 1600-talet, gatukonst, haute couture, fototekniker och hur mycket en svensk har sex under ett år i snitt.. då kanske man har lite för mycket fritid?

Aja, ska plugga och dricka lite mer kaffe sen blir det sex och grejor.
Krammm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0