MMM

Omg hej
omg vet ni vad?
Näfan men seriöst. Sitter och skrollar och grejor på tumblr. Veet
ni hur jävla sugen jag blir på glass eller?
Är ingen glassmänniska faktiskt men shit ibland så ba MMM.
Med massa deg och oreo och kräm och grejor MMM.

Förresten såg jag en förjävla ball snubbe med ball jacka när jag vänta på ersättningsbussen från dansen.
Han var så jävla snygg så ställde han sig framför en vagn och vägrade flytta på sig haha whoaa ångrar så mycket att jag inte ba gick fram och snacka med killen.
Om han hade gått av på samma hållplats hade jag fan knackat han på axeln.
Gjorde han det? Naaeee skulle inte tro det va. K*k.

Haha orkar inte.. Skicka precis ett desperat meddelande till grannen om vi kunde baka knäck

*väntar på svar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0