aldrig bli ihop som alla andra, aldrig behöva göra slut

Tjena, kom precis heem dåva!
Varit och rökt vattenpipa med faktiskt gött folk i parken. Första dagen på länge då solen skiner och bjuder på lite värme, så det gillar vi!

Asså det är så sjukt hur suger jag är på att utforma(?) min stil mer! Om jag hade mer cash hade jag köpt så fetaa skor, vans & airmax, köpt så feeta kläder och whoa, hahha drömmer alltid om sånt man inte kan få :/

Vill också tatuera mig, men fan har så svårt att hålla mig till en, helst vill jag nåla in konst över hela mig!
Aja ha det, vi hörs sry om uppdateringen återigen men det är svårt att hålla den upp när man jämt har saker för sig och befinner sig på udda öar utan internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0