försenat inläägg, några dar sedan

Godmorgon.. heh lite sen till skolan?
Fan jag gick upp fett tidigt (ej frivilligt då men) så klädde jag på mig å sån shiet men typ en kvart innan jag skulle gå la jag mig i sängen och slagga ihop hahah ååh så seg! Är fortfarande skittrött men måst dra snart .. aja fredag nu så dhär klarar vi av!
Igår varela en nice dag, hängde med Benjamin efter skoolan tog en kaffe och checka in lite affärer och sen drog jag iväg och mötte upp syster och mor på operan, rätt göött men blev fett trött i slutet, den va säkert typ 2 timmar lång.. plus paus.
Får se vad som händer ikväll, förhoppningsvis någon go fest, yes vi får se.
okej puuss ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0