TILLS JAG INTE PALLAR LÄNGRE

ahanämenTJENA
Sitter hemma, kom hem för ett par timmar sen, pallar ingen sen utekväll idag faktiskt.
Sov hos farmor inatt, mysigt mysigt dock vakna jag fan runt två.. Hade lovat mig själv att ta vara på dagrna nu under lovet, aja en engångs företelse eller nåt sånt påhittigt.
I M O R GO N drar antagligen jag, goaste Sonja som in fact kom hem från turkiet idag, och Birka till rörö imorgon. Vi ska tälta och fira midsommar där och ha det allmänt jävligt nice!'
Och snart nästa vecka eller något hänger jag på till jönköping och lever bara! så fett, no parent eller nåågot alls.
Men ska lägga mig snart och läsa lite ur en redigt fet bok som handlar om en roadtrip till en festival hhaha så jag och väännerna i framtiden!
Gonatt på er gott folk!
btw klänningen på avslutningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0