delicious hamburger since 1973

ahamenasså hallå!
Ligger i sängen, lagom trött och har det jäätteskönt.
låg ju här för cirkus 3 timmar sen och var sketatrött och inte alls sugen på att dra ut i mörkret och åka till dansen men jag ångrar mig ju inte direkt nu efter man har gjort det. Har duschat och blivit lite pånyttfräsch och imorgon är det fredag.

Apropå helg.. gissa vad jag ska sysselsätta mig både fredag och lördag kväll/natt? Barnvakt, hahahah lite segt när det är festligheter på gång men fan cash = cash.
nu orkar jag faktiskt inte skriva mer. Ska kolla film eller nåt roligt. njuta av kvällen.
puss

mig för nåt kanske 2 år sedan? eller 1? minns inte hehe, jävligt softa byxor dock


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0