död som ett as

ordvits ha ha ha
inte varit hemma så länge. Varit och simmat nu efter skolan, efter jag köpte skor.
Simmade ba 500m men det är bättre än inget.
Är sketatrött nu så ba ligger i sängen, lyssnar på min "feelin black" spellista haha soft.
Jag är ovan med mina skor, ni vet lite kängor med klack. Även fast det bara är, vad kan det vara, 6 cm klack så har jag faktiskt lite ont i fötterna för jag är så hemskt ovan.
Aja jag ska gå i dem och vänja mig vid klack så jag sen kan gå bättre i 10+ klackar.
puss nu orkar jag inte skriva ordet klack mer.
<3

Kommentarer
Postat av: nathalie

HEJ DÄR =)
Har du några bra julklapps tips ?:)
Kram

Svar: Hörlurar kan jag inte komma på någon som inte vill ha. Presentkort. Alltså det beror ju på till vem som julklappen ska till. Olika hudvårdprodukter som dusch, bodylotion, parfym osv brukar oftast uppskattas.
Biobiljetter, massageerbjudanden (tex av en själv).
Man kan ju sätta ihop ett fotoalbum med bilder på minnen tillsammans osv.
Det är nog vad jag kan komma på nu på kvällskvisten.
constance

2012-11-26 @ 21:37:01
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0