Early morning

Satte precis på 4 in the morning med Stefani, var ett jävla tag sen men fan kan inte låta bli att digga den låten.
Måste vara i hissen om en kvart ungefär. Kommer antagligen komma sent men ska ändå försöka hålla mig rätt bra (kan inte svenska).
Andra lektionen är matte. Prov. Jag har pluggat typ tre gånger inför det här och det tycker jag fanimej är bra! Ska ta med mig boken på vagnen och bara läsa igenom allt en sista gång. Är lite nervig faktiskt men jag kan fan inte få F nu... NejNejNej då får jag ju antagligen F i matte helt och hållet?
Okej nu måste jag klä på mig, sminkas lite, dricka lite kaffe.
Kollade ett fett inspirerande fashionprogram igår så nu vill jag bli lite out of order. Puss måste skynda nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0