G r a v i d

Gookväll
känns som att när alla läste den där rubriken fick en liten liten chock och någon skev känsla i magen ;)
Första dagen i skolan efter lovet, allt är rätt bajj. Fan min klass har varit så fram och tillbaka. i början tyckte jag den var riktigt go men nu, jag vet inte det känns fel. klickar knappt med någon längre. Typ en av de som jag gillar mest ska antagligen sluta man ba, ahaa soft.
Visst det är knas att tycka massa nu när det är första dagen dirren efter lovet men fan, usch allt går neråt. nej jag skämta men fan orkar inte.
Gravid.
Alltså, jag vill ha ett barn. Fan jag har blivit helt besatt. jag kollar på videor och bloggar om bebisar, jag sover med (världens finaste) docka, och nu mötte jag en granne med ett nyfött barn och jag är helt till mig. Blir nästan tårögd ahahha. Tänk er. Bli gravid, en liten individ som växer i en som man bär med sig i 9 månader. Man är ju för fan aldrig ensam? sicken känsla asså.

Nä nu ska jag ta mig vatten över huvudet.. or some bullshit like that.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0