killing me softly

Gokvällens
Kom precis hem, lovade mig i morse att jag skulle gå och lägga mig tidigt och sova ut, vakna upp nöjd och utsovd (minns inte vad ordet heter). Meen det kan man ju glömmaa.. bajj.

Dagen har varit chill, få lektioner. åtta på morgonen- gympa men det räckte med anmäld frånvaro sen fick man dra, så då blev det espresso house med gött häng.
Efter det var det engelska, fast det blev chill hos Daniel istället.. ingen engelska för mig inte, tagga F.
Så jag har i princip bara haft SO och Svenska idag men fick dra lite tidigare från svenskan för jag skulle ta Gardasil-sprutan. Har ont i armen fortfarande.. det gjorde ont... buhu. (klaaaga)
Sen blev det mysig filmkväll med Ebben, kvällspromenad genom stan, nu är jag hemma!
Skriver mer om festivaler senare, tänker att om det blir för långt inlägg orkar ingen läsa. ÜBERPEPP NEXT SÜMER.
puss gonatte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0