Mysigtt

 
 
Tjenixen!
Mår super, är hemma hos mig dåva med Ebba.
Vi kom hem för ett litet tag sen, har käkat och diskat och dansat och inget mer.
Hon testar trosor och bhar och går loss haha, har så fittigt ont i ryggen efter diskningen, blev tipsad av en vän att man kan ju gå på sjukgymnastik och öva upp sånt. Har ju überkänslig rygg, får jättelätt ont i den osv så d sooft om man kan bli av med det.

gissa vad jag ska göra imorgon? här snackar vi om en riktigt hög hurtighetsgrad, jag ska upp FEM imorgon med Ebba så ska vi möta upp Alice 06.30 och SIMMA?! känner mig jättecool och vuxen.
Så jävla gött med fredag imon, fast var ju ingen skola idag då så fick lite för start.
puss nu orkar jag inte skriva med.
Är fett lycklig btw,, vet inte allt bara känns rätt, lifeflow..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0