nicka in en patron

Morsning
mår rätt bajj idag också faktiskt men kan inte riktigt beskriva känslan. lite yrsel, spaghetti, ångest, förvirring, mhm?
chilla lite hos en kompis då igårkväll, natta över där och nu har jag varit hemma i en timma eller nåt, dunno.
Får se vad som händer idag, jag känner mig ju helt konstig, ska ta ett snack med mamma men känner inte för att prata med direkt någon typ. Eller jag vet inte.

Sitter och lyssnar på roffes texter och skrollar runt på tumblrs svartvita mordbilder hahah mår ju inte direkt bättre av det. Går bara mer in i mig själv och in i känslan, kan ju dock behövas ibland.

Jag vill åka tåg i timmar, hm.

WHATEVer vi hörs, orkar inte ta med mitt ansikte på bild idag dåva men inte ens munnen platsar hahahah, soft

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0