Peter Tosh

TJÄÄÄNA
mår riktigt mysigt faktiskt
precis duschat, fräsch tjej osv.
Är hos Alva men hon ska vara tränare snart så då drar jag till lilla farmor och pluggar. Var ju ett tag sen.
Igår var det mysigt, känner på mig att jag börjar lära mig spanska från den här familjen haha, alla filmer och böcker är ju typ på spanska, d soft asså.
Fick 350 spänn eftersom det inte var så överdrivet lång tid men fan d jävligt nice asså. På tisdag ska jag köpa Emmaboda biljetten och då har jag ändå 600 spänn över, jag är nöjd med min ekonomi nu asså haha, hoppas bara det håller i sig.
kommer inte uppdatera nu på något dygn för hos farmor finns det varken dator eller internet.
KramKramKram hörs
hinner inte hitta en vettig bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0