some red hot chili peppers

Hej.
Jag är sen. Men skitsamma, eller nej förlåt haha.
Jag har varit riktigt slapp i skolan denna veckan måste jag väl ändå erkänna men sånt händer. Ibland.
Jag mår jättebra iallafall. Skulle ju gått upp för någon timme sen men nu är jag uppe i sängen och sitter med lite skön musik osv.


Är på riktigt riktigt mysigt bekvämt humör. Vill ligga här med någon som sällskap och ba sitta och mysa och prata i timmar, ni vet sånt humör?
Dock så finns det ju inte som ett alternativ.. Borde gå till skolan. Men fan jag är redan sen ju. Bortsett från att den här lektionen är typ över 2 timmar så känns det onödigt om man ändå kommer sent haha.
Drar hem sen efter skolan, duschar, fixar, sover lite kanske. Sen senare ikväll ska jag på Ebbas spelning och sen på lite kalas.
Om nu inte Diana ringer i sista minuten och ber om barnvaktning haha fyfan vad drygt.

Haha ååh jag är så dum. När mamma konfronterar mig och frågar varför klockan är nio och jag börjar nio och fortfarande är hemma. Jag vet inte riktigt. typ.. Ingen aning hahaha fan vad slapp jag är.
MHM! (glödlampa). Jag kanske borde göra lumpen eller nåt som får mig disciplinerad haha dude jag vet inte.
puss hörs

ps. vacker jag är va? Haha orkar intee



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0