Supersnälla Mirakel-Constance

HEj!
haha gissa vad...
Det var väl någon timma sedan jag skrev om disken osv.
Mamma kommer hem vid tolv så jag fick ett spratt och har röjt typ hela lägenheten. dammsugit, sopat, diskat, rensat spisen, tänt ljus, fixat vardagsrummet och matbordet.

Jag är fan stolt över mig själv. Nu ska jag ligga och speja till mammo anländer, hoppas hon blir glad lilla älsklingsmamma<3
Jag tror jag kan verka rätt hjärtlös ibland, både hemma och ute.
Men fan, man mår så bra av att överraska människor och göra dem glada.
Men orkar inte göra det särskilt ofta hahah, men när det händer, då händer det ;)

Innan dansen var detta, nu ser jag något mer förstörd ut haha..

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Sv: jag brukar faktiskt ge bort produkter som bara står i hyllan :)

Svar: Okej, låter vettigt ;)
constance

2012-11-23 @ 20:51:57
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0