take me on the sidewalk

Precis käkat soppa, är helt varm i hela kroppen, överhättad.
Dagen har varit vanlig. Skola blablabla inget nytt, drog hem dirren för tycker det är så jobbigt att dra mig från folk när klockan är sent o grejor.

Nästa sommar.
Ska jag och Ebba (iofs många mer, men vi delar tält) dra till Emmaboda. Så jävla fint va?
Shit vad jag längtar, har ju drömt om festivaler sen jag var liten typ? Har bara varit på en festival hittils men jag var typ 13 då så det är ju inte riktigt samma grej hehe.
Kommer bli så feett.

Ska försöka köpa biljetten så snart som möjligt, måste bah lösa upp allt. Vill man så kan man!
Har fortfarande fett ont i armen, redigt segt. kan inte ligga på den armen. Och jag har en tumör nedanför mitt öra som jag ska kolla upp haha, problembarn.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0