transformerad till trans?

TjänA
precis kommit hem från simningen.
Är helt sjukt uppe i varv, och inte på ett skönt sätt.
jag simmade 12 längder och sen la jag mig i bastun rätt länge, när jag ställde mig upp var jag heelt darrig, som på droger nästan.

Jag hämtade några tjugor som jag skulle växla till solningen, kunde knappt hålla i dem.
Tappade saker och sen när jag skulle stoppa in tjuga efter tjuga kunde jag knappt få in dem för jag var så darrig.
Det är bättre nu men känner fortfarande av det.
Känns som jag är överarbetad, vilket jag nog absolut inte är fan jag är ju skitlat och gör ingenting, eller har jag skev uppfattning?
Känns som jag har tusen grejor att göra och styra upp.
Aja ska försöka varva ner puss vi hörs senare ikväll eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0