underkläder

Det är rätt omöjligt att på något sett strukturera min garderob osv. Jag har alldeles för mycket kläder jämfört med ytan. aja.. det här ska ju gå, även fast jag försökt rätt många gånger tidigare.
 
Nu har jag allt rent och jag håller på att rensa underkläder osv, det är sjukt haha. Jag fattar inte själv hur mycket trosor och bhar jag har, precis efter tvätten kryllar det av färger och grejor, shit. Jag räknade alla bhar jag hittade. Dock har jag ju några par hos pappa också men a. fick det till 17 par..
Men det är så svårt att rensa bort för man gillar ändå alla mer eller mindre. hm.
Undrar hur många trosor det skulle bli? Sen är det ju en del som är värsta barbie bomullstrosorna från när man var 12-13 år haha men det är ju sött. Nu ska jag återgå till mina kläder. vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0