ytligt, sex, plast, utseende

TJÄNA
okej låtsas att jag är teväärpeppad på livet haha.
Ska precis börja kolla på Paradise Hotel Norge, haha ja det är kanske lite skam men whatever. Sex, snygga bimbon, lyx ahmen det är ju underhållande.

De perioder jag brukar kolla på paradise får jag alltid norska eller danska på huvudet, brukar typ tänka på de språken hahah, stört.

Jag är rätt illamående dock, vet inte varför.
Aja det här borde bli sista inlägget ikväll, annars är det ju näsan skämmgt om man uppdaterar mer än 4 gånger på en dag, aja jag är ju barnvakt så då får man haha.
puss

lägger upp lite wb sexiga bilder på mig från i somras hahaahah jättebraa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0