drömmer och fantiserar och fattar ingenting

HEJ
Tror jag kommer uppdatera ganska ofta på veckodagar men knappt någonting på helger, respekterat eller?
På helger är jag sällan hemma utan.. nä jag vet inte riktigt vart jag håller hus eller sysslar med men internet brukar jag spara till vardagarna.

Idag har varit en väldigt kaotisk dag. Började med att jag missade vagnen, sprang upp till fjärde våningen totally i onödan och ett sms från pappa som inte var världens roligaste.
Därefter har dagen varit riktigt back n forth. I eftermiddags drog jag hem till Alva där mysighetsfaktorn alltid är riktigt hög.

Nu ska jag mysa i min säng med musik och saffransbulle (kommer aldrig klara av att svälta) för det var änna ett tag sen jag var hemma.

mår bra, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0