Godmorning - Kanye

verkligen, jag vaknade för ärligt typ 2 minuter sedan.
Plocka upp datorn och tog ett par campics till inlägget men jag ser heelt lost ut, när jag är precis nyvaken kan jag knappt öppna ögonen haha.
F R I D A Y
Så fett, ska bara uthärda den här inte allt för tråkiga dag.
Lyssnar på Anton Kristiansson, känner mig halvt drömmande.
Fan egentligen älskar jag hösten, jag bara önska att jag hade lite mer passande kläder. Men känslan när man går utanför dörren och det är helt frostigt. F R E S H
Okej måste göra mig iordning, hugs n shit


hahaha orkar inte att jag lägger upp dessa bilder, ser ni mina ögon är helt sega?
Aja whatever, man kan ju inte förvänta sig att man är megasupervacker. Sov i fläta så mitt hår är kaos nu btw, but thats the way it should be
 
hahah fan vad jag tvekar på att klicka på "publicera"
OKEJ FINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0