Halfway to fivepoint

gomörgon!
Måste dra närsomhelst. Men ah jag är på topp tror jag, humörsmässigt.
Ebba sov över här och det blev en redigt mysig kväll och morgon men hon har redan gått för hon sluta en timma tidigare. SNAP
Idag ska jag dra hem dirr efter skolan och plugga och fotografera mina syskon. Vi har ett litet projekt som läxa till nästa vecka så jag ska jobba hårt, vettefan hur bilderna kommer bli men vi får väl se.
Vi har en del läxor men det är gött arbete eftersom det är så mycket estetiskt och eget skapande blablabla, så jag tycker det inte är så jobbigt med alla läxor än.. fast matten är ju något seg.
OKEJ SHIT
måste dra nu men hörs, 
p e a c e
jaja, ugly pics men jag ahr brottom
HA D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0