tjock tjej tryin to run

TJäna
kom precis hem. är helt proppmätt och lost i huvudet, har massa plugg att göra med det blir säkert jäättebra.
Helgen har varit jättemysig, jag har tagit massa foton så ska se om jag kan ladda över de ikväll eller om det fuckar as usual.

MEN jag har varit så jevla onyttig så d är sinnes. Ton med godis och chips, massa alcohöl och cigg OCH middag - pasta carbonara.
Så därför har jag beslutat mig (för ungefär tio min sen) att jag ska vara så där patetiskt fåfäng och köra LCHF. Så länge jag orkar.
Asså jag har gått upp så mycket i vikt och mår verkligen inte bra av det hahah fyfan. Så imorgon (måndag) ska jag simma och inte käka några kolhydrater, och den vanan ska fan hålla i sig hela veckan (minst)
nu ska jag lägga mig tillrätta i sängen och skriva massa analyser o shiet.
TAKE CARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0