downie

Heej
fan vad dålig jag är
som ni märker suger jag balle på att uppdatera.
Är ju typ hela tiden med max osv så blir mycket mer sällan nu att jag sätter mig och bloggar.
Aja jag mår toppen iallafall.
Försöker dra t gymmet tre gånger i veckan och ska verkligen försöka hålla det.
Imorgon är det fredag ochd det känns förjävla skönt.

Max kommer hit snart och han sa att han hade väskan laddad med munch, så gött.                                         På senaste jag har fuckat upp med ppiller och glömt hit och dit så tror mina hormoner är åt helvete för jag är konstant sugen på nåt. Hoppas det går ner nu när jag ska försöka ta det regelbundet och bra.                Träningen kommer la annars inte göra så mycket skillnad om jag äter upp allt jag tränar bort haha.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0