monday fatass

HAALLÅ
fan skäms på mig
Är så sämst på det här.
Om jag hade haft en smartphone hade jag ju kunnat uppdatera flera gånger dagligen men sitter så sällan vid datorn nu faktiskt.
Ska träna lite senare, har inte vart på gymmet på tre dar nu ungefär men så kan det gå, jag har fortfarande motivationen kvar. Det är bara när man känner sig så jävla seg och trött så tar det emot rätt mycket att dra sig dit.
shit tänkte verkligen att det var söndag idag men fan det är ju måndag. Var inte i skolan för palade inte.
Sen är vi lediga imorgon och dagen efter det.
jaja ivet känns gött, jag fyler 17 år om en vecka så det blir la kul :)
puss, lite egoboost foton från förr
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0