regnig morgon

Godmorgon
blev väckt för en timma sen cirkus för jag skulle upp och dammsuga lägenheten haha.
Mammas polska släktingar kommer till sverige och ska bo hos oss över helgen så då får det la va lite fint.
Idag skulle vi ha nån sån där 'elevens dag' eller vad det nu hette. 
Planen var att hela skolan skulle dra ut till slottskogen och lira lite brännboll, låter verkligen inte frestande i det här vädret.
Är också ganska seg efter gårkvällen så blir nog kanske bang på det där.
Förresten borde jag ta några fattiga bilder på mitt nymöblerade rum, vet iofs inte ens om ni vet hur mitt rum såg ut innan det men a, haha.
Ska dega kvar i min sköna säng sen om ett tag tänkte jag dra till ungdoms och fixa nya piller.
Undrar vad som händer ikväll, det är ju freedag :)

puss, Fan jag undrar om man inte måste bli rätt less på mina egopics som ser likadana ut i varje inlägg, borde försöka refresha mina bilder i bloggen asså. S R Y
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0