Jodddåå

Haaallånu
Har varit 'hemma' ett tag nu. Mår bra men är rätt trött om jag ska vara ärdlig.
Precis fixat med min dator, allt är inte klart men internet funkar iaf.
Känner mig lite irriterad fast vet inte varför, jaja that's life.
Imorgon ska jag åka till uppsala och träffa mormor och morfar, var ju ett tag sen asså.

På riktigt, tror fan aldrig jag gjort så här mycket på en helg.
Ska jag sammanfatta helgen eller?
Fredag: skola, köpa plattång, åka tåg, mysa lite framför tvn
Lördag: vakna 10.00 (tidigt) fotografera en person, stan, bio, hemma
Söndag: Träffa mammas kompis Lina, åka till uppsala, hemma sent
Måndag: Tågresa, kommer till skolan vid tio.
done, men ändå, för att vara jag. Sicken busy helg.
Puss hörsss snarast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0