morgon

gooodmooOORGON
Jag har energi, ajjemen. Ni vet när en kopp kaffe slinker ner så blir det ju på det viset, meeEEN det är soft.
Kommer komma lite sent men bättre sent än aldrig, right? haha
Märker nu att jag har lite träningsvärk i ryggen, känns gött.
Nä men nu måste jag skynda lite med smink och sånt ni vet.
Hööres

Mitt hår är ju rätt oräkneligt. Ibland så vaknar man upp med världens volym och vågor och krullar och du jag vet inte vad. Lika spännande varje dag, haha nä meen. 

ps, utsätt inte dessa bilder för några som helst utfrågningar. Jag är trött, nyvaken och kan inte komma på några bättre poser än att sträcka ut tungan och ta upp armen..

Nuu blir det smink och grejor, shit jag blir lite sen asså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0