Hej igen

 
 
Gokväll
Eller afton, you choose.
Känns rätt segt att komma med beskedet att jag inte mår så mycket bra. Jag går i skolan och så, är ej sängliggandes.
Men är ständigt illamående och yrar runt som om hjärnan sitter helt löst.
Vet inte var det är men på måndag när jag ska ta min gardasilspruta så ska jag fråga. Fan min kropp känns rätt kaputt och jag ahr fe-etaste tovan i håret. Alltså den inkluderar typ 50% av allt hår jag har, pust.
Orkar inte sätta mig med borste och kamma ut den heller men det blir ju bara värre, får se hur jag gör med det där.
Har vart hos pappa och farmor sen i söndags så därför jag ej uppdaterat.
Åh tagga top model, puuss hörs
En bild på min fina förvirrade morfar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0