manu chao

Haallå eller
Jag har egentligen kunnat uppdatera hela dagen men har inte riktigt orkat. Har ju bara varit hemma och kollat på modern family så känns inte som jag haft nåt att skriva om.
Min snuva är rätt illa men det är typ det enda.
Mitt humör är uppe vilket är fett skönt, sitter och skrattar högt åt modern family som en äkta tönt haha.
Börjar halv tre imorgon också så då kan jag få närvaro- Good.
Var ju inte i skolan idag vilket känns jävligt gött nu för jag känner mig mycket mer utvilad.
Hörs senare ikväll eller imorgon, puess

De här är skamligt inte fina bilder men jag tog de för 2 min sen vilket är rekord i bloggen så jag måste lägga ut de, hahha God

Jag försökte ju töja mitt öra ytterligare en gång vilket fuckades upp helt så vet ni vad, nu har jag börjat töja andra.  Och jag tänker vara såå försiktig och ömtålig etc etc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0