piller pulver tabletter

Goddagens
Jag har inte hört av mig på ett tag men tro mig, jag har mina ursäkter.
Förns nu orkar jag sätta mig upp och skriva på tangentbordet.
Jag har legat i sängen i 22 timmar i streck men kanske fått runt 2 timmar sömn.
Jag har så jävla ont i skelettet, svettas som en kossa och är varm som jag vet inte vad.
Hoppas verkligen jag blir bättre snart, har redan skobbat en fredag, orkar inte skobba en lördag också, we'll see.
Såg nyss på lilo & stich, fan jag tycker faktiskt den är jävligt bra för att vara en barnfilm.
Får se vad jag ska göra nu, vad har jag att välja mellan?
kolla film eller sova hahah.. yes livet flyter på.

Mamma kom hem för ett tag sen och gjorde iskall smoothie åt mig, det var lycka asså, har ett till glas vid sängen, där snackar vi gott.
Puss vi hörs när jag orkar skriva nästa gång. Jag har det mysigt här med två katter vid sidan av mig.
Ta några extra shottar ikväll för mig också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0