ska vi göra nåt äckligt babe?

Godmorgon osv från en glad och bränd tjej ha ha
Drog ju och solade med brodern igår, solade ju i måndags också så det har blivit en del för min del.
Men d soft, så fort man är lite brun känner jag mig så jävla mycket fräschare och jag kan nästan gå i princip osminkad till skolan, sicken känsla.
Aja iallafall körde jag nästan 20 min igår så är helt rosig om kinderna idag hahah aja lite gulligt känsla men kunde inte hålla mig från att sminka över näsan, tänker fan inte gå runt med en stor röd näsa hahah.
Känns förjävla bra att det är fredag imorgon, och sen är det typ en vecka kvar till lovet, WHOFF.
(inte hund utan mer wow, nice)
Aja återgår till den meningslösa tråkiga mattelektionen nu puss ha d
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0