uptown downtown

Haaallå eller
Kom precis hem, sitter och käkar en macka men fan har så jävla ont i halsmandlarna så det är sinnes. Ska sätta på vatten på spisen och ta mig lite ingefärste.
Var på ungdoms innan jag kom hit, fixa lite grejor ba.
Så bara för att (helt onödigt eftersom jag tar ppiller) fråga jag om jag kunde ta lite kondomer, de är ju gratis liksom haha.
Så nu kommer jag hem med fyra paket.. känns ju lite att ta i ahah. Aja , what to do.
Vet ej vad som händer ikväll, max ska komma hit om ett tag, blir la seåft.
Kanske drar till Halmstad imorgon förresten, just like dat.
Återkommer om det senare haha ha d, peace
Kan inte låta bli att älskaa blekta ögonbryn och ljusa fransar, so damn fresh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0