s u m m e r t i m e

HEJ
Sorry asså, har knappt haft någon datatid på supperlänge
Det är så sjukt jävla varmt! Jag och Birka drog till ett privat litet lä ställe där vi låg i underkläder och chattrade.
Så himla skönt! Jag hade en jättefin födelsedag igår, den hade faktiskt inte kunnat varit bättre.
Tillbringade typ hela gårdagen i slottskogen med Max och några till i riktig skön sol.
Idag har jag dock jävligt ont i halsen och hosta som känns lite som knivar i halsen.
jajajaaa ska inte klaga för annars mår jag toppen och ikväll blir det grillning med massa folk, FYFAN vad skönt det är!
 
Imorgon fyller älsklingen år, ska sova hos honom och sen börjar vi ju sent imorgon så d blir riktigt soft.
PUSSSS, lite sliten är man allt men d så det ska va!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0