gungar fram

hallå eller 
blev precis på uppåt humör
mamma kommer hem närzomhelzt från polen.
Hon fyller år så vi och barnen har fixat lite här hemma och jag och Ruben var igår och köpte present.
vet inte om jag sagt det men i somras när jag var i Ryssland så fick jag en sten (minns ej vad den hette, tydligen en blandning av smaragd och aquasefir eller ngt sånt shit) Aja whatever iallafall fick jag mormors guldring som nu har blivit ihop smält med min sten i Polen, spännande.
Ändå lite gött att ha en ring som har lite historia och gjord efter mina mått och söönt.
Aja, ska la käka lite tårta etc sen drar jag mig in mot stan.
egentligen har jag lust att supa skallén av mig men lite klurigt med att kirra alkohöl.
We'll see what happens
PUSS
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0