push itttt!!!

HAAAALLÅ
Nä men a, nåt sånt
Kom precis hem, nu ligger man i sängen nyduschad och mår förjävla bra.
Vart på ett skitkul pass som var jähävligt intense.
Step styrka heter passet. Man springer runt och hoppar upp och ner på en bräda i sjukligt tempo som en fjant.
Efter passet var jag knallröd i ansiktet, det rann ner från ryggen till röven och det droppade svett i nackhåret, haha soft ;)
Aja ska v-e-r-k-l-i-g-e-n komma igång med träningen och gå ner mina jävla kilon.
Sry att jag svär så mycket men det känns lite mer action då.. haha dagens ungdomar.
Jajaaa sängen nurå, ska fixa min naglar med lillasysten som en äkta girliegirl.
Pussss hörs
jag och mamma en gång i tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0