fixXad BloGg + brA muSiC !

yeS nu har jag fixxad min blogg :D
fast bakgrunden är vit - vilket jag inte vill men hittar inte stilmallen för bakgrunden (hjälp?!)
hela göteborg är verkligen täckt i snö just nu ! och det bara fortsätter ! visst, ganska mysigt men klart att man saknar vår och användling av sommarkläder (:
har vart sportlov, lr det är sportlov fortfarande men i övermorgon blir d skola.
har haft jättekul detta lovet ! jag och birka och massa andra spelade in en musikvideo till bandet "surreal lovers"
askul var det ! jag och birka hade vita linnen, svarta tights, stora skjortor och midjebälten över :).

och jag har upptäckt jättebra musik !
bandet heter "imogen heap".
fdet är många låar jag inte hört men d jag hunnit lyssnat på är sjukt bra !
tipsar verkligen :D
sen en soloatrist som är jätte mysig ! "jack johnson".
när man är på myshumör tipsar jag om honom :).
Imogen heap gör väldigt intressant musik med mycket häftiga ljud d exprimenterar (stavning?) med.

DOCK har jag  typ panik för jag hittar inte mitt arbete till engelskan som jag ska redovisa om på TISDAG :O:O:O!!
hoppas jag hittar det ! fan jag vill inte göra om det !!

men nu kmr jag inte på ngt mer att skriva (:
tror att alla hare rätt great? annars får ni se till att ni har det ;)
pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0