FreDaG<3

yay !
veckan är slut. Eller nej det är den väl inte, den slutar väl på söndag?
men skolan är slut :D
fick sluta en lektion titdigare today för att gympaläraren var sick har jag för mej.

d har regnat under natten och snön  har blivit slask.
men det finns självklart snö kvar. på grenarna, och på sidan av vägarna m.m. fast dock är d tung snö.
inget kul att slänga sig i :d

idag har jag haft - astronomi i typ 2 timmarnästan :o
tyska, engelska & kanske ngt annat som jag ej minns :p

skönt med helg iaf. dock har jag massa sega läxor att göra ;s

hoppas alla typ hare bra?

pusshej

Kommentarer
Postat av: miranda

meh guud du har ju gjort jättefint på blogggen :D<3 kan kanske hjälpa dig ngngng med dedäer som du inte fattade!!

2010-03-08 @ 15:33:42
URL: http://mirandawilsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0