Hello everyboddyy (:


sitter här ch lyssnar på mYYsig musik fattas bara en kopp te :)
idag har jag vart med Anna bananN'a haha (vad kom det ifrån x)?)
aja iallafall och det blev helt Strul haha. först skulle vi  träffas runt tre och sen fick hon typ inte av hennes farsa :o och då called I Birka och skulle dra dit en stund men påväg dit ringde Anna sa att hon skulle träffa mej ändå så då fick jag pallra mej tillbaka Xd
vi gick och leta efter ett Café inte hennes pappa skulle hitta, Och eftersom det är någon jävla söndag så är allt stängt förutom typ espresso house men vi kunde ju inte gå dit eftersom hennes pappa --.
så vi  gick runt i REGN i typ en timme(?) och leta efter ett ickestängt café.

Vi hitta ett i haga tillslut :) blev mysigt men kanske lite stelt ^^ nackdelen var att man typ frös ihjäl för alla klädr var typ blöta pågrundav detta regn.

Men nu sitter jag här och lyssnar må mysig musik fattas bara en kopp te :). ska träffa Anna imorgon om inget krånglar sig igen. Aja vad ska man mer säga :)?

jo förresten igår vare Basar på skolan. mkt kul.. lr rätt kul iallafall ^^ gick spöktunneln, var inte alls läskigt haha gick och kramade alla såkallade spöken lr va det nu var ^^

nu kommer inte jag på ngt mer att säga. pUss alla underbara människor<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0