SegiZ humör



vaknade typ ett. jag tror klockan var det, egentligen har jag ingen aning.  det första jag började med var att bygga ett hus i lego. rätt trevligt faktiskt. sen kom mamma och Aron hem ( aron - min lillebror. )
han typ joina mej i mitt lego byggande.

shit jag är seg. men d är lite mysigt oxå. har lust att kolla på en film lr nåt.
På lördag är det halloween ! ;D sketa kul haha.  men är typ tvungen att gå med lillsyrran för hon blir typ ledsen annars. men ve,m vet kanske bllir kul ändå. vi var på buttriks igår. var första gången hon var där. finns rätt mkt skoj där ju. Kollade på vinterskor, hitta ett rätt snyggt par. få se om de blir köpta (:

men nu orkar jag inte skriva mer. pUsskram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0