SkidReessa!


klev upp klockan 05.15 :O
heelt sjukt :D sen gick jag hemifrån typ 05.50
hade hur tung väska som helst :) den innehöll (om jag minns rätt): 2 äpplen, en stor termos med te, asmkt godis, vattenflaska med kallt vatten, yoggi, wannabe piroger, massa plättar, smink, kalender m.m.
haha helt sjukt :D sen kom jag fram till skolans parkering typ tjugo i 7 på morgonen.
bussen lämnade gbg typ vid 7tiden :) vi åkte med min klass och 6an
6an brukar ju vara en rätt jobbig klass med det var massa kul ändå ! det tog en enormt lång tid för mej och Anna att hyra skidor, pläxor stavar & hjälm och sedan satte på oss hela skiten hahaha XD
men vi kom ju iväg tillslut :D först tog vi ju den lilla barnbacken som var lixom en tränings backe som vi åkte i för att komma igång. d tog bara 5 minuter för oss att vänja oss vid skidorna :)
sen testa vi på blåa backen :D skeetkul va de asså :D::D
sen blev d ju rödbacke och halv puckelpist :D:D:D:D:D hahahha  i slutet så åkte vi halvpuckelpisten en gång
och jag ramlade sen ramlade Elin och sen kom Daniel som råka göra värsta trippelvolten XD och sen kom tora och ramla ner i snödrivan och clara som fall pladdask på röva hahahaha XD skitkul !
sittliften var ju fan favoriten :D jävligt läskigt men skitkul haha !
sen så tog vi bussen tillbaka vid 4a :D alla var aströtta haha ! vi titta på ngn cpfilm och sen blev det dunderklumpen vafan xD älskar den filmen haha XD
"superduper"mysigt på bussen när d blev mörkt och man sätt där och lyssna på massa finfin musik :)
sen var jag upp t skolan och kissa för jag hade typ bah gått på toa en gång på hela dagen :O
sen blev d buss hem och när jag kom hem var jag skiittrött hehe
tog ett bad och sen t sängs.
och nu känner jag värken i benen och axeln bl.a.
hehe skidor in my heart :)

hoppas alla har det bra ?<3<3
pussssssss och kraaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0