skola på torsdag

yeSSyeSS var ett tag sedan jag tittade in (:
d najs för nr jag inte kmr på något att göra på datorn kan jag ju bah *skriva av* mej lite här C:
tidigare idag såg jag Avatar med brorsaan. asså enormt sjukt fruktansvärt bra haha !
alla borde se den ju :o asså så himla vacker och allting !
OOch på torsdag = skola (övermorgon)
d ska la bli kul får man hoppas. man saknar ju vännerna för man har fanimaj inte fått tag på de under lovet = vännarna ignorerat mej typ Xd
lite najs när solgrejstiderna (lr vad det nu heter) har ändrats så det blir ljusare & ljusare för varje dag, istället för tvärtom :O
just det, ett nytt år ! 2010 höhö hoppas det blir ett fint ett (: mkt sommar, vänner, mildred, resor & annat gott och blandat !

kanske ska till London någon gång på våren, man får ju hoppas :D har vart där iofs bah en gång men I löv it !
med vilka som kmr med vet jag inte än (: och iofs, om jag kmr med är jag inte säker på heller ^^

hoppas alla hare bra C: gud jul & gott nytt år på er alla, lite efterblivet sådär men vafan who cares :D

puSS<3

ett litet eXtra hjärta till *harkel* <3

PUUSSOCHKRAMOCHHÅNGEL FÖR DEN HÄR DAGEN OCH LIIIISEEEEBEEERG :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0