fyllde år igår :D:D

tjenatjenatjena :D
fylde år igår :D var på palaceoch åt. varsupergott<3
fick bl.a. en cykel av pappa, skitlycklig är jag typ hahaha LOVE IT!!<3
sen har vivart på ikea och köpt saker till mit rum,, t.ex. en säng :D:D

här är bilder från valborg :D:D
haha alla ser kanske lite tråkiga ut but I promise haha alla var skitflumm x) (försöker ta det i ordning :D) Mio, Amanda, Philip, Antonio
Alva, Ebba, mej ^^philip, jag, david, och Álva :D
haha ehm.. jag kan nog inte ta det här i någon ordning alls men skitkul bild asså ..haha <3
detvar asstor brasa, och i början var det riktigt riktigt rökigt så man såg nästan inte varandra och alla fick typ böja sig ner för det var  såmycket att detnästan inte gick attandas ^^haha fluumm<3
Biirka. Philip och Ebba :D haha
Birka, Alva, amanda, jag, och philip, och David ;)haha tro det eller ej men Philip hade fanimej tagit med sig rulltårta som han senare på kvällen satt och käka på en parkbänk hahahaha underbart !


så nu orkar jag inte ladda upp nåra mer bilder, puuuuss och alla får ha en sjuuktfinfinfin helg!<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0