hellaO<3

en skön lördag har det varit en så länge :) lite weird för Foki har inte lagt upp et inlägg på hela dagen :o,, fast det kan ju också vara min dator som är så kallat "knas" ;).
jag tänkte gå ut och cykla idag men vädret harju varit downdowndown så det harinte blivit av :p
har istället tillbringat dagen med musik och lekt lite med sminket + smycken.

ska ju få cash nästa vecka som en del av min födelsedagsprezent så har kollat runt lite i affärer för att se saker som "intresserar mig" :).
främst och viktigast är några snygga långa  jeans... och ett eller två... eller tre par tights/leggings skulle aldrig vara fel, nästan allajag har har blivitså slitna och söndriga. men sen får jag väl se. man kan aldrig få för mycket av någonting hehe.
här är lite plagg jag tycker är frääna ;):

haha lite för färgstarkt kanske men ändå pretty  cool :D

mysigt med lite skjortliknande plagg<3

tycker den är cool.

bikini till sommarn är ju ett måste. den här var helt ok :)

så nu får ni alla ha en trevlig helg :)själv måste jag kila iväg till affärn' och köpa chips & co.

puuuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0