allt som jag faller

god dag !
idag har jag vart p
Amooor! Felicidadeees! Ojalá pudiera star ahí en Madrid con vosotros... y pudiese felicitarte en persona :( Pero bueno , es lo que hay.
a marknaden här i staden, varje torsdag är det marknad längs gatorna hehe!
Sen drog vi vidare till en go secondhand affär och hitta ett och annat, bl.a en svensk haha! blev sa sjuukt förvanad när han kom fram till oss och börja snacka svenska!
Iallafall, imorgon early in the morning drar jag, mamo, och livia till Malaga, en fin stad som ligger precis vid havet sa who knows, kanske blir bad? hoppas d blir ett nice nyar, suure hade ju rätt rejält gärna hellre velat fira det med pojkvän och vänner men jag ska inte klaga! maybe just a little, whatever.
och pa söndag kommer jag hem, whoaa damn!
just det, maste packa hahah, vi tar ju bussen sa tidigt imorgon. och maste ladda min käraste ägodel- iPod.
jjjjjaja, nu kilar jag.
puussss <3
Espero que tengas un cumpleaños inolvidable , que es lo que te mereces y  bueno , supongo que solo me queda recordarte lo muchísimo que te quiero y que es indescriptible lo mucho que te echo de menos y las ganas que tengo de verte.
Espero poder verte pronto y que todo vuelva a ser como antes ... bueno mejor todavía ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0