BRB SPANIEN

SHEEEENa
sitter och målar manikyyyr och lyssnar på ljudkalendern! hahahh så feet, asskönt att bara göra ngn syssla medans man lyssnar på kalendern. GUESS WHAT DUDE?!
drar till Spaanien i övermorgon! såå skönt, ååh beeeen a long time!
Så måste paacka, för 2 oénhal´v vecka så blire ju en deel!
Imorgon ska jag växla pengar och träffa baaby.
Idag har jag varit hos Birka hahahhaha underbart, asså FATTA våran internhumor hahahah daamn.
Så mkt kortspel och rökelser och skratt och te.
oh damn mina naglar blir ju så lagom.
aja nu ska jag fortsätta med allt ochhhhh så idare. uppdaterar nog i Spanien när Mildred är i skolan osv.
hahah puuuuussss <3
åh blir säkert en hel del bilder
d a r l i n g vi hörs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0